• POČETNA
  • OPŠTINSKA UPRAVA
    • PREDSJEDNICA
    • POTPREDSJEDNIK
    • GLAVNI ADMINISTRATOR
  • SKUPŠTINA OPŠTINE
    • Nadležnosti skupštine
    • Predsjednik skupštine
    • Sekretar skupštine
    • Poslovnik o radu skupštine
    • Odbornici u SO Gusinje
    • Skupštinske odluke
    • Dnevni red sjednica
    • Video snimci sjednica
  • Lokalna uprava
    • Sekretarijat za opštu upravu i društvene djelatnosti
    • Sekretarijat za privredu, razvoj i finansije
    • Sekretarijat za planiranje prostora, imovinu i zaštitu životne sredine
    • Sekretarijat za inspekcijske poslove
    • Direkcija za uređenje prostora i investicije
    • Služba zaštite i spašavanja
    • D.O.O. i JAVNE USTANOVE
      • DOO Komunalne djelatnosti
      • JU Centar za kulturu
      • Turistička organizacija
  • SERVIS GRAĐANA
    • Građanski biro
    • Zahtjevi i obrasci
    • Slobodan pristup informacijama
    • Otvoreni grad
      • Budžet
      • Javne nabavke
      • Javne rasprave
      • Planska dokumentacija
    • SLUŽBENE INFORMACIJE
      • Statut, zastava i grb
    • OGLASI I KONKURSI
    • OPŠTINSKA IZBORNA KOMISIJA
  • GUSINJE
    • Vijesti
    • O Gusinju
    • Istorijat
    • Kultura
    • Obrazovanje
    • Turizam
    • Sport
    • Studija opravdanosti
  • KONTAKT
  • ALB
  • POČETNA
  • OPŠTINSKA UPRAVA
    • PREDSJEDNICA
    • POTPREDSJEDNIK
    • GLAVNI ADMINISTRATOR
  • SKUPŠTINA OPŠTINE
    • Nadležnosti skupštine
    • Predsjednik skupštine
    • Sekretar skupštine
    • Poslovnik o radu skupštine
    • Odbornici u SO Gusinje
    • Skupštinske odluke
    • Dnevni red sjednica
    • Video snimci sjednica
  • Lokalna uprava
    • Sekretarijat za opštu upravu i društvene djelatnosti
    • Sekretarijat za privredu, razvoj i finansije
    • Sekretarijat za planiranje prostora, imovinu i zaštitu životne sredine
    • Sekretarijat za inspekcijske poslove
    • Direkcija za uređenje prostora i investicije
    • Služba zaštite i spašavanja
    • D.O.O. i JAVNE USTANOVE
      • DOO Komunalne djelatnosti
      • JU Centar za kulturu
      • Turistička organizacija
  • SERVIS GRAĐANA
    • Građanski biro
    • Zahtjevi i obrasci
    • Slobodan pristup informacijama
    • Otvoreni grad
      • Budžet
      • Javne nabavke
      • Javne rasprave
      • Planska dokumentacija
    • SLUŽBENE INFORMACIJE
      • Statut, zastava i grb
    • OGLASI I KONKURSI
    • OPŠTINSKA IZBORNA KOMISIJA
  • GUSINJE
    • Vijesti
    • O Gusinju
    • Istorijat
    • Kultura
    • Obrazovanje
    • Turizam
    • Sport
    • Studija opravdanosti
  • KONTAKT
  • ALB

Samra Balić – v.d. sekretarke Sekretarijata za opštu upravu i društvene djelatnosti  

Telefon:  +382 (0) 69 721 714

E-mail: opstauprava@opstinagusinje.me

 


Vodič za slobodan pristup informacijama


 

Sekretarijat za opštu upravu i društvene djelatnosti vrši poslove koji se odnose na:

1) kancelarijsko poslovanje: poslovi pisarnice i arhive, poslovi prijema i dostave pošte; obrada predmeta i drugih dokumenata primjenom savremene elektronske tehnologije; poslovi kopiranja i povezivanja štampanih materijala; ovjera dokumenata i drugi poslovii iz oblasti kancelarijskog poslovanja;

2) vođenje matičnih knjiga vjenčanih i izdavanje izvoda i uvjerenja iz istih; zaključenje braka i druge poslove iz oblasti ličnih stanja građana;

3) poslove ovjere prepisa, potpisa i rukopisa;

4) vođenje postupka izdavanja radnih knjižica i upisa kvalifikacije; vođenje drugih evidencija o stanovništvu u skladu sa posebnim zakonom;

5) ostvarivanje prava iz socijalne i dječije zaštite: pomoć starim i invalidnim licima, boračko-invalidska zaštita i zaštita civilnih invalida rata, pomoć i zaštita raseljenih lica;

6) stipendiranje i nagrađivanje studenata i učenika;,nagrađivanje uspješnih sportista;

7) praćenje i učestvovanje u obezbjeđivanju uslova za ostvarivanje i unapređenje primarne zdravstvene zaštite i obrazovanja;

8) izradu i sprovođenje strateških, programskih i planskih akata iz djelokruga organa (lokalne strategije za mlade i godišnjeg plana njenog ostvarivanja; lokalne strategije razvoja sporta, programa finansiranja i sufinansiranja aktivnosti u sportu; razvojnih planova i programa u oblastima socijalne i dječije zaštite, programa obezbjeđenja alternativnog smještaja, rodne ravnopravnosti; prava RE zajednice, žrtava nasilja, LGBT zajednice i drugih programskih i planskih akata iz djelokruga organa; učešće u izradi i/ili sprovođenju planova i programa opštine u okviru djelokruga organa (strateški plan opštine sa akcionim planom, program uređenja prostora opštine, odnosno plan komunalnog opremanja u skladu sa posebnim zakonom, plan zaštite od štetnog dejstva i havarijskih zagađenja voda od lokalnog značaja, erozija i bujica, plan zaštite od požara, elementarnih nepogoda i sl, plan integriteta, kadrovski plan i sl); praćenje i sprovođenje državnih planskih akata u okviru nadležnosti organa;

9) utvrđenje i sprovođenje omladinske politike; staranje o unapređenju života mladih, učestvovanje u izradi lokalnih akcionih planova i opštinskih propisa za mlade koji se odnose na: obrazovanje, zapošljavanje, učešće mladih u životu društva, zdravlje, informisanost i mobilnost, slobodno vrijeme, ljudska prava, kulturu, porodicu;

10) praćenje i unapređenje sistema lokalne samouprave i izradu nacrta, prijedloga i odluka o radu mjesnih zajednica; poslove u vezi sa osnivanjem i organizacijom mjesnih zajednica; usklađivanje i usmjeravanje rada mjesnih zajednica u skladu sa zakonom, Statutom opštine i drugim propisima; upisa mjesnih zajednica u registar i vođenje registra mjesnih zajednica u skladu sa zakonom; pružanje stručne i tehničke pomoći organima mjesnih zajednica u organizovanju i sprovođenju neposrednih oblika izjašnjavanja i odlučivanja građana (inicijativa, građanska inicijativa, zbor građana i referendum);

11) prevenciju i suzbijanje bolesti zavisnosti;

12) razvoj i unapređenje javnog informisanja. izdavačke i bibliotečke djelatnosti;

13) saradnju sa nevladinim organizacijama i unapređenju nevladinog sektora;

14) unapređenju rodne ravnopravnosti;

15) stvaranje uslova za razvoj i unapređenje sporta i fizičke kulture;

16) staranje o usklađenosti propisa i drugih akata u postupku pripreme sa zakonom i drugim propisima i pružanje stručne pomoći organima u postupku pripreme propisa i drugih akata; davanje mišljenja na nacrte zakona i drugih propisa koji se dostavljaju na izjašnjavanje opštini;

17) pružanje pravne pomoći građanima u ostvarivanju pravnih interesa kod nadležnih organa;

18) vođenje registra upravnih procedura;

19) poslove tekućeg i investicionog održavanja objekata u kojima su smješteni organi i službe lokalne uprave i mjesne zajednice; poslove tekućeg i investicionog održavanja pokretnih i nepokretnih stvari koje koriste organi i službe lokalne uprave; poslove održavanja službenih prostorija;

20) poslove osiguranja službenika i namještenika i imovine opštine;

21) poslove javnih nabavki za organe i službe lokalne uprave, u skladu sa zakonom;

22) poslove obezbjeđenja i zaštite lica, zaposlenih i objekata u kojima su smješteni organi i službe opštine i drugih objekata u skladu sa propisima; portirske poslove; poslove koji se odnose na korišćenje, održavanje i evidenciju službenih vozila;

23) pomoćno-tehničke poslove u vezi sa izradom, upotrebom i zaštitom zastave i grba opštine;

24) poslove pružanja ugostiteljskih usluga za organe i službe lokalne uprave;

25) ostvarivanje neposredne saradnje sa nevladinim organizacijama;

26) pripremu odluka i drugih dokumenata iz svoje nadležnosti koji se usvajaju u skupštini opštine i koje donosi predsjednik opštine;

27) pripremu stručnih mišljenja i izjašnjenja po inicijativama za ocjenjivanje ustavnosti i zakonitosti opštinskih propisa i autentičnih tumačenja opštinskih propisa u ovim oblastima, uz konsultovanje glavnog administratora: vršenje i drugih poslova službe u skladu sa zakonom.


 

Poslednje vijesti
  • Ramazanska čestitka
  • Potpredsjednik Vlade Crne Gore u zvaničnoj posjeti Opštini Gusinje
  • Novi koordinator TIKE sa saradnicima u zvaničnoj posjeti Opštini Gusinje
  • Održan sastanak sa predsjednikom fondacije Plav Gusinje (Fondacioni Plavë Guci)
  • Izvještaj Komisije za dodjelu stipendija studentima u 2021. godini
Kategorije
  • Novosti
Scroll

IZRADU OVE INTERNET PREZENTACIJE JE PODRŽALA KANCELARIJA PROGRAMA UJEDINJENIH NACIJA ZA RAZVOJ (UNDP) U CRNOJ GORI.

Zadnje vijesti
  • Srećan 8. mart – Međunarodni Dan žena08/03/2021
  • GLAVNI ADMINISTRATOR OPSTINE GUSINJE UCESTVOVAO U AKCIJI DOBROVOLJNOG DAVANJA KRVI16/12/2017
Pratite nas
@2018.  Opština Gusinje.  Zvanična prezentacija  |  Develop by ..